اسکان کاروان های راهیان نور خانوادگی ندسا در اردوگاه های یادمان های شهدای منطقه سوم دریایی

سردار نوذری از پذیرش و اسکان کاروان های راهیان نور خانوادگی ندسا در قرارگاه و اردوگاه های یادمان های شهدای منطقه سوم دریایی سپاه خوزستان خبر داد و گفت: از ابتدای آغاز حرکت کاروان های راهیان نور تاکنون ۸۰۶ نفر در این پایگاه اسکان داده شده اند.

«سردار امرالله نوذری» صبح امروز (چهارشنبه ۲ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن عید نوروز، از پذیرش و اسکان کاروان های راهیان نور خانوادگی ندسا در مرحله چهارم خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله ۱۷۵ نفر در قالب ۴۰ خانواده از منطقه دوم ستاد ندسا دفتر تهران ساتخ وابستگان هوادریا در قرارگاه و اردوگاه راهیان نور نیروی دریایی سپاه اهواز پذیرش و اسکان داده شدند.

 

فرمانده پایگاه دریایی منطقه سوم ندسا افزود: در این ایام ۶۵ نیروی خدماتی، تاسیساتی و تامینی این منطقه به مدت سه شبانه روز به زائران یادمان ها خدمات رسانی می کنند.

 

وی با اشاره به نحوه زیارت و بازدید زائران ندسا از مناطق عملیاتی تصریح کرد: این کاروان ها به صورت گروهی به مناطق جنگی و یادمان ها به منظور بازدید و زیارت اعزام می شوند و نیروهایی مجرب نیز در قالب راوی، مداح، راهنما، تامین امنیت و تیم پزشکی آنها را همراهی می کنند.

 

سردار نوذری ابراز کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه کاروان ها از یادمان های شلمچه، والفجر ۸، طلائیه، فکه، علقمه، کانال کمیل، هویزه، فکه و فتح المبین را بازدید و زیارت می کنند.

 

وی با بیان اینکه پیش از این مرحله نیز در گروه اول ۱۷۴ نفر از منطقه چهارم پایگاه دریایی امام علی (ع) و معاونت فرهنگی پایگاه دریایی جاسک در یادمان ها و قرارگاه این منطقه اسکان داده شدند اضافه کرد: در مرحله دوم نیز ۲۳۹ نفر از منطقه یکم دریایی تیپ ویژه ابا عبدالله (ع)، محلاتی ولیعصر (عج) ندسا و بسیج فارس و در مرحله سوم ۲۱۶ نفر از دانشگاه امام (ره) پایگاه شمال و پایگاه هوادریا پهباد چنگال  ساحفا در قرارگاه و اردوگاه منطقه سوم ندسا پذیرش شده اند.

 

فرمانده پایگاه دریایی منطقه سوم ندسا بر ادامه روند خدمات رسانی به زائران راهیان نور نیروی دریایی سپاه تاکید کرد و یاد آور شد: به برکت خون شهدا همچنان جهاد و خدمت به منظور پذیرش کاراون ها راهیان نور تا ۱۱ فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1159989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha