ارائه بیش از ۵ هزار خدمت اورژانسی به زائران راهیان نور در خوزستان

کره بندی ارائه بیش از پنج هزار خدمت اورژانسی به زائران راهیان نور در خوزستان خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد خدمات از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان به مسافران نوروزی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهنگ کره بندی» عصر امروز (چهارشنبه ۳ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح سلامت نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند تا چهارشنبه سوم فروردین، ایستگاه‌های سلامت اورژانس استان در مسیر‌های دهدز، هندیجان و اندیمشک ۲۷۲ مورد خدمات اورژانسی به میهمانان نوروزی ارائه کردند.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در مجموع ۲ هزار و ۵۳۱ مورد خدمات از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان به مسافران خدمات رسانی شده که۷۵۴ مورد در حوزه ترافیکی و یک هزار و ۷۷۷ مورد غیرترافیکی بوده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه خدمات رسانی به زائرین راهیان نور، پنج هزار و ۶۹ مورد خدمات اورژانسی ارائه شده که خوشبختانه مورد خاصی نداشتند.

 

کره بندی تصریح کرد: ۱۱۷ آمبولانس، چهار دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.

 

کد خبر 1160072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha