آمادگی کامل بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی آبادان در ایام نوروز

عباسپور از آمادگی کامل بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و واحدهای خدماتی آبادان در ایام نوروز خبر داد و گفت: کلیه دستگاه ها در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران در تعطیلات نوروزی آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «احسان عباسپور» عصر امروز (چهارشنبه ۳ فروردین) در حاشیه بازدید از کمپ های نوروزی شهرداری آبادان اظهار کرد: با توجه به گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا که ابتلا افراد به این بیماری کاهش یافته، سبب شد تا امسال مردم از سفرهای نوروزی به ویژه در آبادان استقبال کنند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: همچنین با توجه به نزدیکی ماه رمضان پس از ایام نوروز، تعطیلات و مساعد بودن شرایط آب و هوایی آبادان و عدم بارندگی در این منطقه، مردم کشور، آبادان را به عنوان مقصد گردشگری برگزیده اند.

 

وی ورود خیل عظیم گردشگران به آبادان را عامل تکمیل ظرفیت هتل‌ ها و مهمانپذیرهای این شهر دانست و تصریح کرد: در این راستا شهرداری آبادان به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان و کمکی با راه اندازی ستاد اسکان، هماهنگی‌ های لازم را در کنار دیگر ارگان‌ ها جهت ساماندهی مسافران انجام داده تا به تبع آن مردم و مسافران با خاطرات خوب این شهر را ترک کنند.

 

وی به کمپ های نوروزی موجود در آبادان اشاره کرد و ادامه داد: از سوی اداره آموزش و پرورش چند مدرسه و سه کمپ شهرداری با ظرفیت بیش از ۲۰۰ چادر به منظور رفاه و ایجاد آسایش مهمانان نوروزی برقرار شده است.

 

فرماندار ویژه آبادان از آمادگی کامل بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و واحدهای خدماتی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و ابراز کرد: کلیه دستگاه ها در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران در تعطیلات نوروزی آمادگی کامل دارند.

 

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این مدت هر کدام از نهادهای مسئول که به آنها وظیفه ای محول شده بود تاکنون به نحو مطلوب کار خود را انجام داده است.

 

کد خبر 1160081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha