امید آفرینی یکی از موارد مهم در راستای جهاد تبیین در کشور است

اسماعیلی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر مقوله جهاد تبیین گفت:امید آفرینی یکی از موارد مهم در راستای جهاد تبیین در کشور است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر  از ملایر «سلمان اسماعیلی» امروز در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه ضمن تیریک سال نوگفت: آنچه امرو ز ما داذیم به برکت خون شهدا و رهنمودهای امام راحل است.

 فرماندار ملایر به اینکه امام خمینی (ره) حق حیات معنوی بر گردن ملت ایران دارند، افزود: شهدا برای پایداری اسلام و اعتلای آن از صدر اسلام تاکنون از مهمترین سرمایه خود که " جان" است گذشتند و این مسیر همچنان با شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای اسلام و شهدای امنیت همچنان ادامه دارد.

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت رسیدن به اهداف متعالی امام خمینی (ره) و پیروی از سیره عملی شهدا، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ما تامین منافع مردم و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

  وی شرایط سخت و مشکلات اقتصادی کشور طی 8 سال گذشته اشاره و اظهار کرد: مردم ایران دیگر از سیاسی کاری خسته شده‌اند و امروز یکی از مهمترین نیازهای ضروری حس اعتماد مردم و به دولت و امید آفرینی در کشور است.

  امید آفرینی در راستای جهاد تبیین

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر مقوله جهاد تبیین گفت:امید آفرینی یکی از موارد مهم در راستای جهاد تبیین در کشور است.

وی افزود:  با وجود اینکه دولت قبلی از اختیارات فراوانی در زمینه مذاکرات با آمریکا و برجام برخوردار بود اما در زمینه مسائل اقتصادی غفلت های بزرگی صورت گرفت و اقتصاد ایران شرطی شد.

 وی با بیان اینکه در یک دهه گذشته رشد بزرگی در مجموعه کشور نداشتیم تصریح کرد: واقعا در هشت سال گذشته کارهای بزرگی را می‌شد در حوزه‌های مختلف انجام داد که در حد شایسته کار نشد.

اسماعیلی با بیان اینکه اراده  قطعی دولت سیزدهم تغییر وضع موجود است افزود: دولت سیزدهم کار را از یک جاده آسفالت شروع نکرده مسیرهای زیادی سنگلاخ بوده و یکی از اقدامات بزرگ دولت در همان روزهای ابتدایی کار در حوزه بهداشت و واکسینانیسون بود که بحمدالله  با اقداماتی  که انجام شد توانستیم پیک ششم بیماری کرونا را به خوبی پشت سر بگذاریم.

 وی عضویت در شانگ‌های و افزایش حجم تجارت ایران با اعضای شانگ‌های تا سه برابر طی چهار ماه اخیر، انعقاد موافقت‌ نامه‌هایی با روسیه و چین، ترمیم و احیای روابط با کشورهای مختلف ، مذاکرات عزتمندانه برای رفع تحریم‌ها و مردم‌داری

و توسعه سیاست خارجی را در راستای تامین منافع مردم را از اقدمات ارزشمند دولت سیزدهم طی چند ماه گذشته برشمرد.

 

فرماندار ملایر با گریزی به گذشته و  حضور جوانان برومند کشورمان در دفاع از حرم الله در سوریه و عراق در مقابله با داعش گفت: در این راستا بهترین فرزندان کشور مظلومانه به شهادت رسیدند و هزینه‌های زیادی داشتیم اما  سال‌های گذشته فرصت‌های خوبی را در کشورهای عراق و سوریه از دست دادیم ونتوانستیم از ظرفیت‌های این کشورها در حوزه اقتصاد به نفع کشور استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه امروز دولت با هدف خدمت به مردم آمده و باید از هر فرصتی برای خدمت استفاده کرد گفت: امروز حس امید آفرینی در بین مردم بسیار با اهمیت است و  همه هدف دشمن نیز این است که امید را از مردم ما بگیرد و ما باید این را برای مردم تببین کنیم.

اسماعیلی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف طی 43 سال  گذشته اشاره کرد و افزود: ما باید بدانیم کجا بوده‌ ایم و امروز به کجا رسیده‌ ایم.

وی بر حس اعتماد و امید آفرینی در بین مردم توسط رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: در نوع نگاه رسانه‌ها به مشی سیاسی و تحلیلی پدیده‌ها و نگاه به مسائل کشور همه تلاش ما با هر نوع نگاه و گرایش سیاسی، باید تامین منافع مردم، معیشت و رفاه بهتر مردم و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب  باشد.

 

 امید در فضای رسانه‌ ای در دولت سیزدهم

فرماندار ملایر با بیان اینکه  دولت سیزدهم امید را در فضای رسانه زنده کرد خطاب به رسانه‌ها تصریح کرد: همه باید برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت  تلاش کنیم، و مسئولان نیز از انتقادهای سازنده برای رفع مشکلات و نقاط ضعف استقبال کنند.

 

وی با بیان اینکه  بنده به عنوان فرماندار از هیچ حمایت و تلاشی از جامعه رسانه‌ای شهرستان دریغ نخواهم کرد گفت: منافع مردم و حفظ ارزشهای نظام خط قرمزهای همه ما بوده و در این راستا رسانه‌ها را یار و یاور خود دانسته  و انتظار کار حرفه‌ ای و عملکرد  خوبی را  از رسانه‌ها  داریم.

کد خبر 1160168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha