تولید ملی راه اصلی عبور از سختی‌های اقتصادی کشور است

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه تولید ملی راه اصلی عبورازسختی‌های اقتصادی برای کشور است گفت: با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری نهضت به کارگیری نخبگان و فارغ‌التحصیلان در حوزه‌های مختلف به راه بیافتد‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش رحیم‌آباد رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این بخش در آخرین خطبه خود در این بخش با تبریک عید نوروز،اظهارکرد: بهار طبیعت با ولادت حضرت حجت آغاز شد.


امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست، افزود: ان شاءالله سال ۱۴۰۱ سالی پر از نعمت، برکت، سلامتی و امنیت برای کشورما باشد.


وی به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید اشاره کرد و گفت: بیانات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ابتدای سال به مانند همیشه با نگاهی عالمانه و واقع بینانه و تمرکز برمشکل اصلی کشور و مردم بود.


حجت‌الاسلام حبیبی گفت: مقام معظم رهبری شعار سال را با هدف رفع مشکلات اصلی کشور و مردم نامگذاری کردند.


خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با مرور شیرینی‌ها، تلخی‌ها، فرازها و فرودهای سال قبل، مهم‌ترین تلخی را تنگی معیشت مردم، گرانی‌ها و تورم دانست و بر برطرف کردن این مشکلات تاکید کرد.


وی با بیان‌اینکه مشکل آزار دهنده کشور؛ مشکل اقتصاد و معیشت مردم است،اظهارکرد: مقام معظم رهبری با تشخیص درست مشکل اصلی کشور شعارهای چند سال گذشته را با هدف حل این مشکل تعیین کردند.


حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه کیلد واژه تولید در شعارهای سال‌های گذشته به صورت پررنگ تکرار شده است، افزود: تولید ملی راه اصلی عبورازسختی‌های اقتصادی برای کشور است. 


امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر ادامه داد: با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری نهضت به کارگیری نخبگان و فارغ‌التحصیلان در حوزه‌های مختلف به راه بیافتد و از این طریق علاوه برسرعت بخشیدن به رونق و جهش تولید دانش بنیان، به معضل و درد آزاردهنده چندین ساله لشکر فارغ‌التحصیلان و نخبگان بیکار در کشور پایان داده شود.


وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز آخرین خطبه‌های خود را در بخش رحیم‌آباد رودسر ایراد می‌کنم،اضافه‌کرد: 13 سال است که پایگاه نماز جمعه در رحیم‌آباد شکل گرفته و بنده شهادت می‌دهم مردم ولایتمدار منطقه حضورچشمگیری درهمه برنامه‌های انقلابی ودینی وارزشی ازجمله نمازجمعه داشته ودارند.


حجت‌الاسلام حبیبی افزود: اگر موفقیتی بوده به خاطر اخلاص ومجاهدت اعضای ستاد نمازجمعه و شما مردم بوده و اگر قصوری بوده به بزرگواری خودتان حلال بفرمایید.


خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر تصریح‌کرد: درطول این مدت سعی کردم مطابق منظومه فکری وعملی ولایت حرکت کنم، طرفدارهیچ جناحی جزء جناح ولایت و انقلاب نبوده و نیستم.


وی گفت: الحمدالله مردم بخش رحیم‌آباد رودسر در ولایتمداری سرآمد هستند و جریان ضد ولایت در این منطقه جرئت عرض اندام نداشته و ندارند.


حجت‌الاسلام حبیبی افزود: در دوران مسئولیت بنده به عنوان امام جمعه شورای فرهنگ عمومی بخش رحیم‌آباد به راه افتاد و چند جلسه نیز تشکیل شد.


امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با تسلیت رحلت آیت‌الله رودباری و آیت‌الله ری‌شهری یاد و خاطره این دو عالم ربانی که برای اسلام و انقلاب منشاء خدمات بسیاری بودند را گرامی‌داشت.

کد خبر 1160361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha