مراجعه بیش از یک‌هزار گردشگر به پست ایمنی و سلامت نوروزی

حیدرزاده از مراجعه یک‌هزار و ۴۲۰ گردشگر به پست ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا خبر داد.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: از ابتدای آغاز طرح ایمنی و سلامت نوروزی تاکنون، یک‌هزار و ۴۲۰ گردشگر از خدمات هلال احمر آستارا در پایگاه ورودی شهر(باغ پرندگان) بهره‌مند شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا افزود: داوطلبین جمعیت هلال احمر در این پست با استقبال از مسافران نوروزی راهنمایی‌های لازم را به آنان برای معرفی راه‌ها و مناطق دیدنی گیلان و بندر آستارا انجام می‌دهند.

 

وی با بیان‌اینکه از افراد مراجعه کننده به پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۳۳۹ گردشگر از توصیه‌های اعضای جوانان هلال احمر در خصوص کرونا و سلامت سفر بهره‌مند شدند، تصریح‌کرد: به ۳۵۸ گردشگر نیز در رابطه با نقاط حادثه خیز و ایمنی سفر نکاتی ارائه شد.

 

حیدرزاده ادامه داد: در این مدت همچنین ۳۷۰ گردشگر از خدمات راهنمایی مسافران نوروزی پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره‌مند شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه ۲۰۰ گردشگر نیز از آموزش مهارت‌های ترافیکی پایگاه بهره‌مند شدند، گفت: ۱۴ کودک نیز از آغاز طرح تاکنون به فضای دوستدار کودک مراجعه کرده‌اند.

 

وی از پیوستن ۳۰ مسافر نوروزی به پویش ملی بهرفت خبر داد و افزود: از آغاز طرح تاکنون، ۲۲ نفر به پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما دعوت شده‌اند.

 

حیدرزاده تصریح‌کرد: در این ایام همچنین یک‌هزار نقشه راهنمای مسافر بین گردشگران نوروزی توزیع شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه به ۲۸ گردشگر نوروزی، خاطرنشان‌کرد: در این مدت از ۱۹ گردشگر فشار گرفته شده و ۳۰ نفر نیز از آموزش مهارت امداد و کمک‌های اولیه بهره‌مند شدند.

کد خبر 1160421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha