توزیع ۱۴۵۰ سری جهیزیه بین مددجویان مازندرانی

عمادی ترکامی گفت: طی سال گذشته هزار و۴۵۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران اهدا شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید موسی عمادی ترکامی»، امروز(۶فروردین) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مازندران ۱۲۴هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:ترویج ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از مأموریت‌های مهم اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران است و تلاش داریم با همکاری و مشارکت خیرین بتوانیم زمینه ازدواج جوانان تحت حمایت را فراهم کنیم.

 

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران به همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) قم برای تامین جهیزیه نوعروسان مددجو اشاره کرد و گفت: جهیزیه مددجویان با مشارکت خیران تامین و به نوعروسان در نوبت دریافت جهیزیه اهدا شده است.

 

عمادی ترکامی از اهدا هزار و۴۵۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت طی سال گذشته خبر داد و افزود: این تعداد جهیزیه با هزینه ای به ارزش ۲۹میلیارد تومان تهیه و به مددجویان اهدا شد.
 

وی تصریح کرد: اقلام جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی بوده است.

 

عمادی ترکامی با مهم برشمردن مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد، گفت: برنامه ریزی‌های مناسب برای ارائه خدمات به نوعرسان در این خصوص انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: در سالجاری نیز پیش بینی برای تامین جهیزیه  دو هزار نفر از مددجویان تحت حمایت برنامه ریزی شده است.

 

 

کد خبر 1160452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha