تورهای یک روزه البرزگردی با هدف تقویت صنعت گردشگری آغاز شد

علی محمدی با اعلام خبر برپایی تورهای یک روزه از جاذبه های گردشگری استان البرز که به مدت هشت روز از پنجم فروردین ماه آغاز شده است گفت: هدف از برپایی تورهای یک روزه البرز گردی آشناییی بیشتر مسافران با جاذبه های گردشگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « شهرام علی محمدی» با اعلام این خبر که تورهای یک روزه از جاذبه های گردشگری استان البرز به مدت هشت روز از پنجم فروردین ماه آغاز شده است گفت: هدف از برپایی تورهای یک روزه البرز گردی آشناییی بیشتر مسافران با جاذبه های گردشگری است. 

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: گردشگری سهم اساسی در رشد و رونق اقتصاد جامعه دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت رشد و ترویج گردشگری در استان البرز عنوان کرد: تقویت صنعت گردشگری یکی از برنامه های راهبردی استان البرز و در نگاه وسیع تر در ابعاد کشوری است.

 

علی محمدی اظهار کرد: استان البرز از جاذبه های گردشگری ویژه ای برخوردار است که از آن می توان به تپه های باستانی مرادتپه، پلنگ آباد، امامزاده سه گنبدان و ... اشاره کرد. 

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز خاطرنشان کرد: برنامه ریزی تورهای یک روزه از محوطه تپه ازبکی، ینگه امام و کرج گردی فراهم شده است که انتظار می رود با استقبال عمومی مردم همراه باشد. 

 

.

کد خبر 1160487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha