تحقق شعار سال نیازمند استفاده از ظرفیت مردمی

تحقق شعار سال باعنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی» علاوه بر برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر نیازمند استفاده از ظرفیت عظیم مردمی به‌ویژه جوانان و نخبگان این مرز و بوم برای ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و در نتیجه بهبود وضع معیشت مردم است.

خبرگزاری شبستان در کردستان- سال ۱۴۰۰ با همه خوبی‌ها و بدی‌ها، خوشی‌ها و ناخوشی‌ها، نقاط قوت و ضعف‌ها به پایان رسید و سال ۱۴۰۱ از راه رسید.

 

رهبر فرزانه و هوشمند انقلاب شکوهمند  اسلامی ایران باز هم همانند سالیان گذشته با دقت نظر عالمانه و آگاهانه و هوشمندانه شعار سال را تعیین فرمودند «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» اولین نکته در تعیین شعار سال دقت نظر حضرت آقا به وضعیت کنونی کشور و چگونگی شعار سال‌های گذشته بود که کاملاً بر هرکسی هویدا و آشکار است و نشان از رضایت نسبی حضرت ایشان از تحقق شعار سال‌های گذشته دارد.

 

در سال جدید هم همانند همیشه بر همه آحاد جهان اسلام خصوصاً شهروندان ایران عزیز فرض و واجب است برای اطاعت از فرمان ولی و تحقق شعار سال که نتیجه‌اش سربلندی و موفقیت ایران عزیز و ملت قهرمان است تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی به کار گرفته شود.

 

در گام دوم انقلاب و با توجه به متن بیانیه گام دوم رهبری عزیز و فرزانه، مبنی بر لزوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی در چله دوم عمر پر برکت انقلاب اسلامی؛ باید نقشه راه برای تحقق آرمان‌ها و اهداف بیانیه و تحقق امر ولی تبیین و به صورت فوری، جهادی و انقلابی اقدام و در رسیدن به اهداف کوشا بود.

 

می‌طلبد علاوه بر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگسازی برای تحقق شعار سال توسط دستگاه‌های فرهنگی، ظرفیت‌های مردمی بزرگ که همانند سالیان متمادی آماده جهاد و طراحی عملیات‌های مختلف برای اطاعت از امر ولی و تحقق شعار سال در میدان هستند را بکار گرفت و با استفاده از ظرفیت مردمی که بالاترین و قویترین ظرفیت کشور محسوب می‌شود برای تحقق شعار سال اقدام کرد.

 

تبیین شرایط موجود کشور و ضرورت توجه دادن تولیدکنندگان و مجاهدان عرصه صنعت کشور به موضوع دانش بنیان بودن تولید می‌تواند کیفیت کالاهای تولید شده را صد چندان نموده و رضایت و اقبال عمومی کشور را برای استفاده از کالای ایرانی به دنبال داشته باشد و همین مسئله باعث ایجاد اشتغال در کشور و لزوم به کارگیری جوانان نخبه و کارآفرین در میدان تولید و اشتغال شده و نیروی محرکه کشور را برای ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و در نتیجه بهبود وضع معیشت در جامعه اسلامی و ناکامی دشمنان قسم خورده انقلاب عزیز و بی‌اثر ماندن تحریم‌های ظالمانه هدایت می‌کند.

کد خبر 1160516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha