ضرورت توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ راه شهدا باید ادامه پیدا کند

اسماعیلی با تاکید بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: وظیفه داریم همپای دیگر مسئولیت‌های خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز مبادرت ورزیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد مهدی اسماعیلی» شامگاه (شنبه ۶ فروردین) در بدو ورود خود به خوزستان در جمع خبرنگاران، با ابراز خرسندی از حضور در کربلای ایران اظهار کرد: آسایش و امنیت امروز جامعه اسلامی حاصل مجاهدت و تلاش‌های شهدای دوران دفاع مقدس است از این رو باید همواره راه شهدا ادامه یابد و نسبت به مقام شامخ این بزرگان ادای احترام کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های وزارت ارشاد عنوان کرد و گفت: وظیفه داریم همپای دیگر مسئولیت‌های خود در این وزارت، نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز مبادرت ورزیم.

 

وی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خوزستان عنوان کرد: به همین بهانه در این استان حضور پیدا کردیم و در کنار آن برنامه‌هایی همچون بازدید از مراکز فرهنگی خوزستان برنامه‌ریزی شده است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه‌های خود را در جنوب و غرب کشور انجام می‌دهیم اضافه کرد: کاروان‌های راهیان نور این وزارتخانه بعد از ۲ سال وقفه، امسال در هر ۲ منطقه حاضر شدند.

 

وی ابراز کرد: استمرار حرکت عظیم کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در تابستان امسال نیز مورد توجه قرار گرفته و تمام اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک به ادامه داشتن این اردوها در طول سال است.

 

حضور در یادمان‌ شهدای هویزه و ادای احترام به این شهدا، در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی و قرائت فاتحه بر مزار حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی و ... از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان است.

 

کد خبر 1160593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha