تفکر مبنای نظام توحیدی و دینی است/ بهره مندی از شرکت های دانش بنیان در جریان فرهنگ وقف

حجت الاسلام دشتکی از تفکر به عنوان مبنای نظام توحیدی و دینی نام برد و گفت: جریان بخشی فرهنگ وقف مبتنی بر دانش محوری و دانش بنیان محقق می شود.

« حجت الاسلام علی دشتکی» در خصوص شعار سال ۱۴۰۱ به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: در حوزه دانش بنیان و دانش محور با محوریت جوانان در سال های اخیر جهش های موثری داشته ایم.  

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: علم در نگاه توحیدی مبنای همه امور است و عمل برمبنای علمی نیز در مبانی توحیدی مشخص است. 

 

وی با اشاره به سابقه ایرانیان که علم محور هستند بیان کرد: تاریخ گذشته ایرانیان نشان می دهد که آنان علم محور بودند و همواره مبنای فعالیت های ساختاری آنان براساس علم طرح ریزی شده است. 

 

 جریان بخشی فرهنگ وقف مبتنی بر دانش محوری و دانش بنیان

 

وی ادامه داد: علم در کشور ما سابقه بسیار طولانی، عمیق و درخشانی دارد؛ آنچه امروز رهبرمعظم انقلاب به عنوان شعار محوری معین کردند دانش بنیان و دانش محور عمل کردن است. 

 

حجت الاسلام دشتکی اظهار کرد: این دقت نظر و هوشمندی رهبرمعظم انقلاب به این معنا است که در هیچ حوزه ای نباید بدون علم و فناوری موضوع عمل کنیم. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: در حوزه وقف و موقوفات نیز تمامی منابع را بروزرسانی و براساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب با نگاه به علم محوری و دانش بنیانی تعریف می کنیم. 

 

 

کد خبر 1160650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha