۸۰ درصد اعتبار تعمیر و تجهیز، صرف گرمایش شد

مدیر ورزش و جوانان فاروج گفت: ۸۰ درصد اعتبار تعمیر و تجهیز صرف تامین گرمایش سالن های ورزشی شد.

«آتنا فراهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهار کرد: 80 درصد اعتبار تعمیر و تجهیز شهرستان برای خرید سیستم گرمایشی هزینه و در فضای خانه تکواندو و وشو نصب شد.

 

 

مدیر اداره ورزش و جوانان فاروج افزود: اعتبار تعمیر و تجهیز سه میلیارد ریال بود که  یک میلیارد و 500 میلیون ریال آن به صورت اسناد سه ساله تخصیص یافت.

 

 

فراهی بیان کرد: از این رقم دو دستگاه پولار برای تامین گرمایش خانه تکواندو و وشو هزینه شد و باقی اعتبار هم بر اساس نیازهای اولویت دار هزینه می شود.

 

 

وی، نصب نرده برای سکوهای سالن شهدا را از مطالبات ورزشکاران بیان کرد و گفت: برای تعطیل نشدن این سالن با توجه به وجود سکو در فضای آن و افزایش ایمنی استفاده ورزشکاران، نصب نرده هم در شمار هزینه های تعمیر و تجهیز قرار گرفت.

 

 

وی تعداد سالن های ورزشی شهر را 6 باب عنوان کرد و افزود: از این تعداد سه سالن تخصصی والیبال، کشتی و جودو و یکی هم بدنسازی و پرورش اندام است.

 

 

فراهی گفت: خانه تکواندو، وشو، وزنه برداری و کنگ‌فو هم فضاهای تخصصی‌تر ورزش شهر است.

 

 

وی در خصوص گود باستانی شهر هم گفت: این طرح در بهمن سال 92 افتتاح شد اما نبود ورزشکار در این رشته استفاده از آن را به تعویق انداخت.

 

 

فراهی افزود: در سال های اخیر این فضا به بهبود یافتگان از دام اعتیاد اختصاص یافته است تا از این فضا برای استمرار بهبودیشان و ورزش استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1160655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha