اسکان بیش از ۱۷۰۰ نفر در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش فومن

بیتا گفت: تا پایان روز ششم فروردین یک هزار و ۷۴۴ نفر در قالب ۴۳۱ خانوار در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش شهرستان فومن اسکان پیدا کرده‌اند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک سال جدید اظهار کرد: هفت واحد آموزشی در شهرستان علاوه بر خانه‌های معلم ماسوله و اردوگاه شهید مطهری با استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات در اختیار، برای ارائه خدمات اسکان مسافران نوروزی هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش شهرستان تا 12 فروردین آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است افزود: عوامل ستاد اسکان فرهنگیان، با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان تلاش می‌کنند.

 

وی گفت: تا پایان روز ششم فروردین یک هزار و 744 نفر در قالب 431 خانوار در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش شهرستان فومن اسکان پیدا کرده‌اند.

 

بیتا تصریح کرد: از آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی سال 1401 تاکنون تعداد یک هزار و 142 نفر مسافر در قالب 310 خانوار در مرکز ستاد اسکان، 160نفر در قالب 40 خانوار در خانه معلم ماسوله و 442 نفر در قالب 81 خانوار در اردوگاه شهید مطهری اسکان داده شده‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: رسالت اصلی ما در بحث اسکان خدمت رسانی به همکاران فرهنگیمان است که تلاش می‌کنیم شأن و منزلتشان حفظ شود و در این راستا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

 

کد خبر 1160680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha