امروز ابرقدرت ها در برابر قدرت موشکی جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود می آورند

زمانی موسوی، گفت: امروز ابرقدرت ها در برابر قدرت موشکی جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود می آورند که این مولفه های قدرت در حوزه های مختلف به ویژه تولیدات دانش بنیان باید افزایش و گسترش داده شوند.

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:با توجه به نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری، در سالیان اخیر با توجه به مسائل و مشکلات روز با مشورت کارشناسان شعار سال را ابلاغ می نمایند که امسال نیز با توجه به مشکلات  کشوریک شعار اقتصادی که مستقیما" با معیشت و اشتغال مردم مرتبط است را نامگذاری فرموده اند.

 

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب بابیان اینکه  امسال نیز سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است افزود: این نامگذاری ها در قالب اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و برای قرار گرفتن در کانون توجه مردم و مسئولان بعنوان شعار سال ابلاغ شده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: مضمون شعار امسال  فرصت خوبی است تا همه سیاست‌ها و نگاه‌ها به سمت اقتصاد و تولید دانش بنیان برود.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان، محققان و پژوهشگران دانشگاهی، نخبگان و همه مسئولان که در طول سال های سال در استان تلاش کردند، بتوانیم گام های اساسی برداریم. .

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب تاکید کرد: معیشت و اشتغال در شمار دغدغه های مردم است و باید در این رابطه جهشی حرکت کنیم و مسائل را حل و فصل کنیم.

کد خبر 1160727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha