واگذاری  ۱۵ واحد کارگاهی به شرکت های دانش بنیان در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ واحد کارگاهی آماده واگذاری به شرکت های فناور و دانش بنیان، در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه هستند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، "علیرضا راشکی " اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین واگذاری این 15 واحد کارگاهی آماده تحویل، به شرکت های دانش بنیان و فناور با حداقل اجاره انجام می شود.

 

وی افزود: برای ساخت این واحد ها حدود 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.  

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گستره هر یک از این واحد ها 240 متر مربع است که در یک طبقه180 متر مربعی  و یک نیم طبقه 60 متر مربعی  طراحی شده است.

 

راشکی افزود: علاوه بر این یک فضای 60 متر مربعی برای حیاط نیز در نظر گرفته شده است.

 

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این 15 واحد از اواخر فروردین ماه سال جاری واگذار می شود.

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد : این شرکت آمادگی دارد در صورت افزایش تعداد متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه دانش بنیان تعداد بیشتری سوله احداث و واگذار کند.

 

راشکی تاکید کرد: در راستای حمایت بیشتر از این تولیدات ، در کلیه شاخص های حمایتی از صنایع کوچک و متوسط از جمله دوره های آموزشی، حضور در نمایشگاه ها و تورهای صنعتی داخلی و خارجی ، اخذ استانداردهای بین المللی و... اولویت با شرکت های دانش بنیان خواهد بود .

 

وی گفت:  متقاضیان می توانند با در اختیار داشتن دفتر تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری و دریافت سوله در شهرک صنعتی زاهدان ، از برنامه های حمایتی هر دو ارگان به طور همزمان بهره مند شوند.

کد خبر 1160756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha