برنامه ریزی برای تحقق ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در البرز انجام شده است

عبداللهی گفت: برای سال جدید پیش بینی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار نفر را طرح ریزی کرده بودیم که متناسب با شعار سال این رقم را به ۱۲۰ هزار شغل می رسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست اداری که یکشنبه ۷ فروردین در استانداری البرز برگزار شد گفت: برای سال جدید پیش بینی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار نفر را طرح ریزی کرده بودیم که متناسب با شعار سال این رقم را به ۱۲۰ هزار شغل می رسانیم.

 

استاندار البرز افزود: استان البرز از شاخص ها و ظرفیت های ممتازی مانند روحیه انقلابی، جهادی، وحدت و همبستگی برخوردار است که این ویژگی ها زمینه رشد و پیشرفت استان را با شتاب بیشتری همراه می سازد. 

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام ستاد استقبال از مسافران نوروزی بیان کرد: انتظار می رود شاهد اتحاد و انسجام مسئولان استان برای تحقق دستاوردهای بیشتر باشیم. 

 

وی اظهار کرد: انسجام و هم افزایی استان در قالب برنامه های استانی تداوم دارد و در این مسیر کسب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی اولویت است.

 

عبداللهی بیان کرد: با هم افزایی و هم اندیشی مسئولان اجرایی انتظار می رود که به زودی شاهد تحقق استانی نمونه و الگو در کشور باشیم.

 

وی ادامه داد: تبیین و بیان دستاوردهای دولت سیزدهم از جمله راهبردها و راهکارهایی است که زمینه رضایتمندی و شفافیت از عملکرد مسئولان را ایجاد می کند. 

 

استاندار البرز نام گذاری سال جاری را گامی در مسیر رشد کشور خواند و گفت: دانش بنیان و اشتغال مهمترین شاخص هایی است که استان البرز از این امتیاز به صورت ویژه بهره مند است. 

 

 

کد خبر 1160801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha