هزینه کرد ۲۰ میلیاردی شهرداری بیرجند برای استقبال از نوروز

یونسی از تخریب هدفمند شهرداری بیرجند در رسانه ها و فضای مجازی گلایه کرد و گفت: شهرداری در نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای استقبال از بهار هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا یونسی» امروز (۷ فروردین) در ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات شهرداری بیرجند برای استقبال از نوروز، اظهار کرد: این شهرداری علی رغم وظایف ذاتی خود، خدمات ارزنده ای در سطح شهر انجام داده است.

 

معاون شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه برای اسکان مسافران نوروزی در مرکز استان پنج پارک تعبیه شده است، گفت: امسال کارهای متفاوتی را در نوروز داشتیم که مورد توجه برخی را رسانه ها قرار نگرفت.

 

یونسی با بیان اینکه نوروزخوانی بیش از ۱۰ روز با عدالت شهری در حال اجرا است، تصریح کرد: امروز مراسم نوروز خوانی ساعت ۶ عصر بعد از نماز مغرب و عشاء در محل سه راه اسدی بیرجند برگزار می شود.

 

وی با اشاره به احداث بازارچه صنایع دستی در فرهنگسرای شهر بیرجند، ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و بازسازی قلعه، توزیع یکهزار گلدان در آرامستان از دیگر اقدامات شهرداری بوده است.

 

یونسی از توزیع المان های ساخته شده در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: المان شاخص نوروز نیست و در مدیریت شهری سوء مدیریت محسوب می شود.

 

معاون شهرداری بیرجند با بیان اینکه برنامه ویژه ای در روز ۱۲ فرودین ماه با برپایی جشن نوروزی در دستور کار است، افزود: شهرداری در نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای استقبال از بهار هزینه کرده است.

 

وی از تخریب هدفمند شهرداری بیرجند در رسانه ها و فضای مجازی گلایه کرد و گفت: این تخریب علی رغم خدمات ارزنده شهرداری جای سئوال است.

 

«سکینه طیبی فر»، معاون آموزش و پرورش استان هم در این نشست گفت: ۱۳۶ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان آماده سازی شده است.

 

وی از اسکان ۲۲ هزار و ۳۹۱ مسافر در مدارس استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون خبر داد و افزود: ییشترین جمعیت مسافران نوروزی پذیرش شده در مدارس شهرستان‌های طبس، فردوس و بیرجند بوده است.

 

 

 

کد خبر 1160805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha