خدمات رسانی ۳۵۰۰ گروه جهادی به محرومان

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۱۶۵ قرارگاه جهادی را سازماندهی کردیم که در قالب سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی ایام نوروز در سراسر کشور به خدمت رسانی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» امروز (۸ فروردین) در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی حضرت یونس(ع) مستقر در شهرستان مرزی زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم سالی سرشار از موفقیت برای مردم ایران اسلامی رقم بخورد و نوید آن را نیز رهبر معظم انقلاب در پیام ابتدای سال دادند و ان شاء الله با کار تولیدی، دانش بنیانی و اشتغال آفرینی بتوانیم محرکی در جوانان و مشاغل مرتبط با مردم باشیم.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه عید امسال را جهادگران با مدل رفتاری جدید قرارگاهی شروع کردند، گفت: در سراسر کشور پنج قرارگاه ملی و ۳۲ قرارگاه استانی و ۱۰۸ قرارگاه قشری - تخصصی راه اندازی شد.

 

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۶۵ قرارگاه جهادی در سطح کشور از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه جاری فعال خواهد بود، افزود: در همین راستا ۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در قالب ۴۵ هزار نفر برای فعالیت در این قرارگاه ها ثبت نام کردند.

 

سردار زهرایی بیان کرد: با استقبال بالایی که تاکنون شده بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند و با کار شناسایی دقیق قرارگاهی ضمن شناخت ظرفیت ها به حل مسائل مناطق کمک می کنند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه مسئله آبرسانی و مسکن محرومان در اولویت است، تصریح کرد: امسال مجلس انقلابی در بودجه ۱۴۰۱معافیت مالیاتی از پروژه های محرومیت زدایی را تصویب کرد.

 

وی از تصویب اعتبارات لازم برای بسیج سازندگی در زمینه پنل‌های خورشیدی خبر داد و گفت: در این راستا مجلس ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت هشت ساله برای ۵۰ هزار پنل خورشیدی اختصاص داد.

 

 

کد خبر 1160871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha