شعارسال ۱۴۰۱ در راستای تمدن سازی نوین اسلامی نقش اساسی را ایفا می کند

حجت الاسلام حسینی،گفت: مبنای امامین انقلاب و اهداف اصلی نظام مقدمه سازی برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان( عج)است و شعارسال ۱۴۰۱ در راستای تمدن سازی نوین اسلامی نقش اساسی را ایفا می کند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود به مشکلات اصلی کشور و مردم اشاره کرده و برای رفع این مشکل شعار سال را در این زمینه انتخاب فرمودند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود :تولیدملی در واقع راه اصلی عبور از سختی ها و دشواری های اقتصادی برای کشور است. یعنی مهم ترین مسائل اقتصادی کشور را، مسئله ( تولید )، رواج تولیدملی و رونق تولیدملی حل می کند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: نامگذاری هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راهی برای حرکت در مسیر تعالی، رونق و پیشرفت ایران اسلامی است.

 

 

 حسینی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، راهگشای بسیاری از مسایل جامعه است، تصریح کرد: شعار امسال مبتنی بر تولید به عنوان موتور محرک جامعه است که دانش بنیان و اشتغال آفرینی از جلوه های آن می باشد انشاالله در سایه تحقق عملیاتی این شعار شاهد آثار اجتماعی و روانی مطلوب آن در بین آحاد مختلف مردم مخصوصاً در نسل جوان یعنی امید به آینده باشیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب اظهارکرد :  رهبر انقلاب با توجه به بینش و جامع نگری که از مسائل جاری کشور دارند همواره شعار سال را برای ارائه راهبرد و راه‌حل برون‌رفت از مشکلات انتخاب می نمایند و در چندسال اخیر نیز باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی شعار این سالها را با هدف حل این مشکلات تعیین می فرمایند و سال ۱۴۰۱ نیز در همین راستا به عنوان سال تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین نام‌گذاری کردند.

 

 

وی گفت : با تلاش و همت مسئولان و آحاد مردم سال ۱۴۰۱ سال برون رفت از مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در پرتو توجه جدی و عمل کردن به این شعار سال خواهد شد و از منظر مقام عظمای ولایت تولید همان اکسیر حلال مشکلات اقتصادی کشور است که در سال های اخیر از این کلید واژه بسیار استفاده کرده‌اند.

 

کد خبر 1161070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha