راه اندازی قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی به ریاست استاندار فارس

هوشیار گفت: قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی در فارس به ریاست «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (سه شنبه 9 فروردین) با اشاره به راه اندازی قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی در فارس در جمع خبرنگاران گفت: این قرارگاه به ریاست «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس راه اندازی می شود.

سرپرست بهزیستی فارس ادامه داد: همزمان با دیدار استاندار فارس از مرکز خیریه نگهداری کودکان کار و خیابان تحت نظارت بهزیستی فارس با حضور معاون راهبردی بهزیستی کشور، راه اندازی دبیرخانه آسیب های اجتماعی و قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی در استان با ریاست استاندار فارس و در شهرستان های فارس با ریاست فرماندار و دبیری رئیس بهزيستی شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی اضافه کرد: استاندار فارس آمادگی همه جانبه استانداری را برای انجام کار استانی هماهنگ و تخصصی در کاهش آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و پیش نویس طرح قرارگاه نیز توسط اداره کل بهزیستی فارس تهیه و تدوین می شود.

هوشیار با اشاره به پذیرش کودکان کار و خیابان در مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس گفت: سال گذشته بیش از ۶۰۰ کودک کار و خیابان در مراکز تحت نظارت بهزیستی پذیرش شده و بیش از ۳۹ هزار و  ۸۰۰ تماس با اورژانس بهزیستی فارس برقرار شد.

کد خبر 1161192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha