مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین در استان گلستان برگزار می‌شود

تاری از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» در سراسر استان گلستان خبر داد.

«نجیب‌اله تاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین اظهار کرد: اینکه انقلابی چندماه پس از پیروزی خود را در معرض انتخابی بزرگ برای تعیین نوع حاکمیت یک کشور قرار دهد در دنیا بی سابقه است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین، روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم مسلمان ایران در این روز مردم سالاری دینی تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه را انتخاب کردند و به جمهوری اسلامی رای «آری» دادند.

 

وی در ادامه به برگزاری مراسمات بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین در سراسر استان اشاره کرد و گفت: این مراسم روز جمعه (۱۲ فروردین) در مصلی وحدت گرگان با سخنرانی دکتر غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

 

تاری افزود: برای بزرگداشت این روز برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای زنده و همخوانی سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرود و تواشیح، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی، اجرای مسابقات فرهنگی به همراه حرکات‌ نمایشی رزمی و همچنین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط شرکت‌کنندگان در مراسم و غیره پیش بینی شده است.

 

کد خبر 1161224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha