رئیس جمهور به مشهد سفر می‌کند

نظری گفت: رئیس جمهور همراه با جمعی از اعضای هیئت دولت عصر چهارشنبه دهم فروردین‌ماه به مشهد مقدس سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به مشهد بیان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته فردا چهارشنبه 10 فروردین بعد ازظهر رئیس جمهور  به همراه هیئت همراه خود به مشهد سفر خواهد کرد و یک روز و نیم میهمان مشهدی ها خواهد بود.


استاندار خراسان رضوی با اشاره بر تغییر برخی از برنامه ها در سفر ریاست جمهوری تحت برخی از شرایط؛ گفت: برنامه رسمی استقبال از رئیس جمهور، زیارت امام رضا(ع)، دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا، ملاقات با علما و روحانیان استان و مشهد، حضور در جمع فعالان اقتصادی با رویکرد تولید، دانش بنیان و اشتغال از جمله برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به مشهد است.


وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به یکی از شهرستانها و یکی از مراکز اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر این سفر، بازدیدهای سرزده ای هم صورت خواهد گرفت که در سفرهای ریاست جمهوری به طور معمول رخ می دهد.


نظری بیان کرد: نشست شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور و نمایندگان اعزامی وی به شهرستانها و مسئولان استانی و نشست خبری با اصحاب رسانه در سفر استانی رئیس جمهور پیش بینی شده است.


وی تصریح کرد: ۱۴ نماینده رئیس‌جمهور متشکل از وزرا و معاونین آنها همزمان با ورود رئیس جمهور به مشهد به تمام شهرستان های استان سفر خواهند کرد و ضمن برگزاری جلساتی با مدیران شهرستان ها از مشکلات و برنامه های آنها اطلاع و در شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور در پایان سفر برگزار خواهد شد، مطرح و به جمع بندی نهایی برای رفع مشکلات و برنامه ریزی برای موارد مطرح شده خواهند رسید.


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اولویت ما در مسائل مطرح شده با رئیس جمهور  در بحث اقتصادی است؛ گفت: در بخش های اقتصادی به ویژه زیرساخت ها برنامه ریزی هایی در استان صورت گرفته است و به مسئولین تقدیم و توافقات اولیه صورت گرفته و در شورای اداری استان که رئیس جمهور حضور خواهند داشت بررسی و در صورت موافقت تصویب خواهد شد.


وی با اشاره به چهار روش ارتباط مردمی در بیان مشکلات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات در خصوص دستگاههای استانی؛ اظهار داشت: ۳۱ میز خدمت در دستگاههای مختلف چون آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی و ... در مشهد پیش بینی شده و مردم با مراجعه حضوری در روز چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 8 الی 18 می توانند مسائل و مشکلات مربوط به دستگاهها را با نمایندگان حاضر مطرح کنند. 


نظری سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۱۱ را یکی دیگر از راههای ارتباطی مردم با مسئولان در بیان مشکلات و نظرات عنوان کرد و افزود: همچنین در سفرهایی که نمایندگان دولت به شهرستان های استان دارند مردم می توانند نامه های خود را به نمایندگان بدهند.

 

کد خبر 1161231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha