برگزاری بیش از ۱۰ مرحله اردوی راهیان نور برای اقشار مختلف

سرهنگ کریمی از برگزاری بیش از ۱۰ مرحله اردوی راهیان نور برای اقشار مختلف خبر داد.

سرهنگ، «غلامرضا کریمی» با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:در سطح استان مرکزی اردوهای راهیان نور در بیش از ۱۰ مرحله برای اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، با اشاره به اینکه خوشبختانه اردوهای دانش آموزان و دانشجویان، ادارات، بسیجیان و موسسه ها و گروه های مختلف فرهنگی با موفقیت برگزار شده است، افزود: در حال حاضر شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور خانوادگی هستیم و این اردوها تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به استقبال خوب خانواده ها از اردوهای راهیان نور ادامه داد: یادمان های دفاع مقدس در مناطق جنوب کشور آمادگی کامل برای استقبال از زائرین را دارند و خوشبختانه تاکنون شاهد استقبال بسیار خوب راهیان نور خانوادگی هستیم.

 

اردوهای راهیان نور بزرگترین رزمایش فرهنگی

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور بسیار با اهمیت و تاثیر گذار هستند، بیان کرد: ما در اردوهای راهیان نور به عنوان بزرگترین رزمایش فرهنگی سعی داریم این اردوها را در سالجاری نیز پیوسته ادامه دهیم تا روند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین ادامه پیدا کند.

 

سرهنگ کریمی راهیان نور را بستری مناسب برای جهاد تبیین دانست و اضافه کرد: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و همه باید در این راستا کوشا باشند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، با تاکید بر اینکه آینده کشور با روایت صحیح از حماسه های انقلاب اسلامی تضمین می شود، گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از حماسه های مهم انقلاب باید به درستی روایت شود تا نظام اسلامی را از شر توطئه های دشمنان بیمه  کند.

کد خبر 1161248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha