تحقق شعار سال مبنای فعالیت و رویکرد ستاد فهما استان البرز است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه تحقق شعار سال مبنای فعالیت ستاد فهما استان البرز است گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با باور به جایگاه تولید علم و فناوری و اهمیت رشد علم و دانش در محیط کانون مسجد همواره فعالیت های متداوم و مستمری داشته اند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن سال جدید و اظهار امیدواری از روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تحقق شعار سال مبنای فعالیت و رویکرد ستاد فهما استان البرز است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کارکردهای ساختاری مسجد پیش از انقلاب و پس از آن با محوریت مردم همواره حائز اهمیت است. 

 

وی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز طی سال های گذشته همواره اشتغال و کارآفرینی را در برنامه های خود قرار داده اند که نمونه آن کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در مسجد جامع رزکان نو است.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با باور به جایگاه تولید علم و فناوری و اهمیت رشد علم و دانش در محیط کانون مسجد همواره فعالیت های متداوم و مستمری داشته اند و متناسب با شعار سال این نگاه از اولویت ویژه ای برخوردار است. 

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: فعالیت های گسترده ای که فعالان کانون های فرهنگی هنری متناسب با توانمندی های خود در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی محقق شده است همواره با توجه به مساجد محله محور و با هدایت مدیر مسجد که امام مسجد است همراه بوده است. 

 

 

کد خبر 1161266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha