آغاز توزیع کمک های مومنانه خانواده بزرگ حج و زیارت گلستان/ ١۶٠ بسته معیشتی توزیع شد

میرقاسم پور از آغاز توزیع کمک های مومنانه به نیازمندان با همکاری خانواده بزرگ حج و زیارت استان گلستان خبر داد.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درقالب پویش «کمک های مومنانه» طرح ارزاق رمضان، مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان با همکاری کارگزاران زیارتی استان که همیشه درهمه زمینه ها، فعالانه نقش آفرینی می کنند، اولین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در شهر سیمین شهر آغاز شد.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است، افزود: برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز به فرمان مقام معظم رهبری در همین راستا برنامه ریزی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کارگزاران خدمات زیارتی استان همیشه در عرصه خدمات رسانی به محرومان پیش قدم هستند.

 

میرقاسم پور ادامه داد: یکصد و ۶٠ بسته معیشتی به ارزش 800 میلیون ریال، شامل اقلامی همچون؛ برنج، گوشت، روغن، رب و 100 میلیون ریال بابت کمک به بازسازی مسکن یکی از محرومین، در راستای حفظ کرامت انسانی، به اقشار نیازمند شهر سیمین شهر اهدا شد.

 

وی افزود: این اولین مرحله از ‌پویش کمک‌های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان در سال 1401 است که با همکاری کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان این امر خداپسندانه همچنان در طول سال ادامه خواهد داشت.

 

مدیر حج و زیارت گلستان اظهارداشت: خیرین در صورت تمایل می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950261363 (به نام مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان) واریز کنند.

 

کد خبر 1161281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha