سرایدار امانت‌دار مدرسه سنندج کیف طلا و پول را به  صاحبش برگرداند

ابراهیم گل مرادی سرایدار مدرسه ناحیه یک سنندج در یک اقدام خداپسندانه کیف حاوی پول و طلا را که پیدا کرده بود به صاحبش بازگرداند .

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرایدار دبیرستان صادق وزیری ناحیه یک سنندج که یکی از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در سنندج است، در هنگام نظافت محوطه مدرسه متوجه وجود چمدان قهوه‌ای رنگ می‌شود که حاوی مقداری طلا و پول نقد به ارزش 300 میلیون تومان و یک دسته چک بوده است.

 

ابراهیم گل مرادی بلافاصله موضوع را به مسئول پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مدرسه می رساند که پس از مدتی صاحب اصلی مدارک گمشده که گویا اهل شهرستان تبریزی بوده است با مدرسه محل اسکان تماس می گیرد و مشخصات مدارک خود را اعلام می کند و آقای گل مرادی امانت پیدا شده را صحیح و سلامت به صاحب اصلی اش باز می گرداند.

 

ابراهیم گل مرادی، سرایدار دبیرستان صادق وزیری ناحیه یک سنندج با این اقدام ارزشمند خود خاطره ای فراموش نشدنی از مهمان نوازی و انسانیت مردمان سنندج را در ذهن این هموطن تبریزی جاودانه کرد.

 

لازم به ذکر است؛ رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با دعوت از این سرایدار امانتدار در دفتر خود با اهدای لوح سپاس از اقدام ارزشمند و نیت خیرخواهانه  و خداپسندانه همکار فرهنگی تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 1161428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha