قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور کلانشهر کرج تشکیل شد

رحمتی پور با اعلام خبر تشکیل قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور کلانشهر کرج گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه فعالیت برای مدیریت سرعت رانندگان برای پیشگیری از تخلف های حادثه ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ حمدالله رحمتی پور» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تشکیل قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور کلانشهر کرج گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه فعالیت برای مدیریت سرعت رانندگان برای پیشگیری از تخلف های حادثه ساز است.

 

سرپرست پلیس راهور استان البرز افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با استفاده از سیستم های هوشمند، اعمال قانون برای خودروهای متخلف که سرعت غیرمجاز دارند انجام می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت مقابله با رانندگان متخلف بیان کرد: در صورتی که رانندگان متخلف در پلیس راهور برای پاسخگویی به تخلف حضور پیدا نکنند، دستور توقیف وسیله نقلیه خودروی شخصی و ۱۵ نمره منفی برای رانندگان خودروهای عمومی اختصاص پیدا می کند. 

 

سرپرست پلیس راهور استان البرز خاطرنشان کرد: بیشترین درصد جانباختگان ناشی از تصادف ها مربوط به سرعت بیش از حد است؛ سرعت مطمئنه و مجاز مهمترین راهکار برای پیشگیری از تصادف های جاده ای است. 

 

 

کد خبر 1161461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha