آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان برگزار شد

در آستانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی؛ طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین، آیین اهتزاز پرچم مقدس نظام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در میدان عاشورا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی؛ طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین، آیین اهتزاز پرچم مقدس نظام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، پنجشنبه(۱۱ فروردین) در میدان عاشورا برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند، استاندارکرمان در پیام مشترکی؛ ۱۲ فروردین را نماد مردم‌سالاری دینی عنوان و تصریح کرده اند: ملت سرفراز و بصیر ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین سرنوشت خویش با انتخاب "جمهوری اسلامی"، نقش آفرین شد. 

 

 

این پیام افزوده است: الگویی موفق از حاکمیت قانون که نماد مردم سالاری دینی است و پس از چهار دهه با وجود تمام مانع افکنی های استکبار؛ شکوفاتر، استوارتر و بالنده تر به حیات خویش، پایمردانه ادامه می دهد و نگاه بسیاری از ملتهای آزاده به سوی آن است. 

 

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است: نهال آزادی و عزت ملت غیور ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ کاشته شد و در ۱۲ فروردین ماه ۵۸ در خاک ریشه دوانید و امروز با پایمردی، ایثار و جانفشانی مردمان ایران اسلامی، تنومند تر و شکوفاتر از همیشه به بار نشسته است و از این رو فرزند دلاور دیار کریمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود می نویسد: "خواهران و برادران مجاهدم در این عالم، ای کسانی که سرهای خود را برای خداوند عاریه داده‌اید و جان‌ها را بر کف دست گرفته و در بازار عشق‌بازی به سوق فروش آمده‌اید، عنایت کنید: جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیع است. امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص).»

 

 

بر اساس این گزارش، قرار است مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین، عصر امروز در گلزار شهدای کرمان نیز برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1161464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha