مدیریت شهری از اعضا کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران تجلیل کرد

مدیریت شهری تیران همزمان با دهه تکریم مساجد از اعضا کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) این شهر به پاس کسب افتخار در رویداد ملی فهما تجلیل کرد.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران در سومین رقابت ملی فهما مثل دوره هالی قبل موفق به کسب افتخار شد که این بار در لیست برگزیدگان رواق کتاب قرار گرفت.

ستاد فهما در برنامه ای از مدیران مسئول فعال این رویداد تجلیل کرد و مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تیران نیز برای نخستین بار، در یک حرکت فرهنگی از چنین افتخار آفرینی تجلیل کرد.

 

این مراسم که در قالب همایشی اختصاصی با حضور خانواده های اعضای کانون به ویژه تیم های هنری و مدیران مرکز برگزارشد، برترین های فعال در سامانه بچه های مسجد تجلل شدند.

 

*مشارکت همگانی برای ارائه خدمات فرهنگی

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران در این همایش به مشارکت و همکاری بین اعضای کانون به عنوان یک مولفه مثبت یاد کرد و اظهارداشت: هر یک از افراد و اعضا به عنوان یک بخش پازل موفقیت نقش دارند و امکان حذف و انکار سهم هر فرد امکان ندارد.

«اکبر مهدی زاده» افزایش تعداد کمی و کیفی برنامه های فرهنگی را برای اعتلای جامعه مهم خواند و اذعان داشت: بسیاری از مردم نسبت به رفتارهای غلط جامعه گلایه دارند و یا برخی از رفتارهای ما مایه تاسف است که اصلاح آن نیازمند برنامه ریزی فرهنگی و تقویت نهادهای فعال در این عرصه است.

 

وی ادامه داد: چنین مراکزی سرمایه یک شهر و روستا محسوب می شوند و باید آن را بیش از گذشته تقویت کرد تا در نبرد فرهنگی دشمن پیشتاز و موفق باشیم.

به گفته مهدی زاده تعاملات اجتماعی و تقویت مشارکت همگانی پشتوانه اجتماعی برای طرح های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است.

 

*نقش اساسی کانون های مساجد در دوران پسا کرونا

 

شهردار تیران در این نشست به موفقیت کانون امام حسن مجتبی(ع) در کشور اشاره کرد و گفت: این موفقت در رویداد فهما با وجود شرایط سخت کرونایی و محدودیت ها فعالیت ها بوده که ظرفیت فعال تری در این مرکز وجود داردو

حسن حجتی افزود: نقش اساسی کانون های مساجد در دوران پسا کرونا نباید فراموش شود و حمایت از این مراکز امکان توسعه فرهنگی شهر را فراهم می سازد.

 

*موفقیت دستاورد پشتیبانی خانواده ها و مشارکت جوانان و نوجوانان

 

رئیس شورای شهر تیران در ادامه این نشست کسب افتخار از سوی این مرکز را مهم خواند و اذعان داشت: تلاش خوبی طی  بیش از یک دهه گذشته در کانون امام حسن مجتبی رقم خورده و همواره مطرح بوده است.

«علیرضا دادخواه« افزود: این مرکز با پتانسیل فعال نیروی انسانی امکان کسب موفقیت های بیشتر و توسعه فعالیت ها را دارد که باید از آن بیشتر استفاده کرد.

 

وی ادامه داد: موفقیت دستاورد پشتیبانی خانواده ها و مشارکت جوانان و نوجوانان بوده که در سطح شهر و دیگر مراکز نیز باید حمایت و مشارکت برای اعتلای منطقه افزایش یابد.

دادخواه خانواده محوری و توانمندسازی گروه های مختلف مردم در برابر نیازهای اجتماعی و پدیده های شوم را از برنامه های دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بیان کرد  اذعان داشت: برنامه های عمومی و آموزشی در این خصوص پیش بینی و اجرا خواهد شد.

کد خبر 1161561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha