خادمیاران رضوی بیش از ۶۵ میلیارد ریال به نیازمندان قائم شهری کمک کردند

فاضل زاده گفت: سال گذشته به همت خادمیاران رضوی و با همیاری خیرین نیک اندیش و انجام هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، خدمات متنوعی به ۷۹۳۹۱ خانواده ی کم برخوردار شهرستان قائم شهر ارائه شد.

«محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) اظهار کرد:  رسیدگی به نیازمندان در جهت رفع مشکلات آنان یکی از وظایف مهم کانون های خادمیاری است و همواره مورد توجه مسئولین کانون های تخصصی و‌ عمومی بوده و با تاسی از امام رضا(ع) و بزرگان دین در این راه قدم برداشته و بر می دارند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر  افزود: به همت خادمان حضرت رضا(علیه السلام) این شهرستان، در ظرف زمانی یکساله ی گذشته، با همیاری خیرین نیک اندیش و انجام هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، خدمات متنوعی به ۷۹۳۹۱ خانواده ی کم برخوردار ارائه شد.

 

وی هزینه اقدامات و فعالیت های عمرانی، درمانی، فرهنگی و آموزشی و... انجام شده توسط خادمیاران و یاوران در سال ۱۴۰۰ را بیش از ۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

 

فاضل زاده افزود: ۷۲ دیدار با خانواده ی شهدا و تجلیل از آنان، برگزاری ۲۵۸ مراسم بزرگداشت مناسبتی و مجالس قرآنی و... و ایستگاه صلواتی و آموزش حوزه ی خانواده، ۲۸۹ روضه ی خانگی و سرکشی محرومین، اعزام ۹۵ زائر اولی به مشهدمقدس و... از مهمترین اقدامات فرهنگی انجام شده توسط خدمتگزاران ثامن الحجج(ع) در این سال بود.

 

وی ادامه داد: طی این مدت، ۶۳ هزار و ۶۶۲ بسته ی ارزاق، نان، گوشت، غذای گرم، ۹۸ مورد تکمیل جهیزیه، ۴۷۷۷ مورد کمک نقدی و کارت هدیه، بهره گیری ۲۳۵ نفر بیمار ناتوان از خدمات پزشکی رایگان، بازسازی و تعمیرات ۶۴ خانه مسکونی، آزادی ۲۷ زندانی غیرعمد با اجرای طرح «آقا حساب کردند»، ۶۰۹ مورد مشارکت در طرح نان و پویش سفره ای به وسعت ایران، ۱۴ مورد تهیه لوازم تحریر و گوشی هوشمند همراه و لوازم خانگی، تهیه پوشاک برای ۴۸۹ نفر و... برای جامعه ی هدف ارائه شد.

کد خبر 1161620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha