فیلم «موقعیت مهدی» نمونه بارز فرهنگ ایثار و شهادت است

ایمانیه گفت: شهدا نقش ارزنده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند که در فیلم «موقعیت مهدی» شاهد نمونه بارز این فرهنگ ناب هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (پنج شنبه 11 فروردین) در اکران ویژه فیلم «موقعیت مهدی» در سینما «سعدی شیراز» گفت: در این فیلم شاهد ترجمان هنری اندیشه های رهبر انقلاب در باب اهمیت هنر هستیم.

استاندار فارس افزود: شهدا نقش ارزنده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند که در فیلم «موقعیت مهدی» شاهد نمونه بارز این فرهنگ ناب هستیم.

وی اضافه کرد: فیلم «موقعیت مهدی» از نمونه‌های بارز تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد تاثیر هنر در پیشبرد مسایل کشور است.

ایمانیه ضمن تاکید بر ویژگی های تاریخی عصر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در این فیلم فرصت خوبی برای آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش های دفاع مقدس فراهم شده است زیرا آنها دفاع مقدس را از نزدیک ندیده اند و در این فیلم می بینند که چگونه شهدا و رزمندگان اسلام تا آخرین قطره خون برای دین و اعتقادات خود میدان داری می کنند.

وی تصریح کرد: فیلم «موقعیت مهدی» یادآور فرمایش پیامبر اکرم (ص) در مورد نگه داشتن جان است و در مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) نیز، حیات واقعی این است که انسان برای عقیده اش تا پای جانش جهاد کند.

کد خبر 1161683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha