طرح ملی قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی همزمان با تمام کشور در البرز برگزار می شود

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و توجه به نیازمندان گفت: طرح ملی قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی همزمان با تمام کشور در البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام علی دشتکی» با تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین ( روز جمهوری اسلامی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح ملی قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی همزمان با تمام کشور در البرز برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: این ویژه برنامه در بقعه متبرک آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در شهر کرج ساعت ۱۰ روز ۱۲ فروردین با هدف ساماندهی بسته های معیشتی با محوریت ترویج فرهنگ مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت امامزادگان شاخص برپا می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدوی بیان کرد: طرح ملی قرار دوازدهم، در ۱۲ اسفندماه سال گذشته در ماه شعبان المعظم براساس تقارن نیمه شعبان با بهار طبیعت آغاز شد و اولین مرحله این طرح در آستانه ماه مبارک رمضان اجرا می گردد. 

 

وی ادامه داد: با اجرای این طرح زمینه مشارکت همگانی با هدف محرومیت زدایی، استمرار کمک های مومنانه و معیشتی که از آغاز کرونا براساس منویات رهبری مورد نظر قرار گرفته ایجاد می شود.

 

توزیع ۹۰ هزار بسته معیشتی ویژه افرادی که از کرونا آسیب دیده اند

 

حجت الاسلام دشتکی با اعلام خبر توزیع ۹۰ هزار بسته معیشتی ویژه افرادی که از کرونا آسیب دیده اند از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون بیان کرد: این طرح برمبنای مشارکت مردمی و جذب مومنان به عنوان مهدی یاوران در ۱۲ هر ماه به نیت حضرت مهدی(عج) انجام می شود.

 

به گفته وی، رسیدگی به محرومان به عنوان سند بالادستی در سازمان اوقاف و امورخیریه دیده شده است و افرادی که قصد مشارکت در این طرح دارند، می توانند به مراکز افق امامزادگان واجب التعظیم مراجعه کنند. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی جهاد سلامت از جمله اقدامات اجرایی طرح ملی قرار دوازدهم است که اعتبار لازم برای این طرح در ابتدا از طرف مهدی یاوران و درآمد موقوفات با نیت خیران تأمین می شود. 

 

 

 

کد خبر 1161705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha