برگزاری پویش مردمی «ستاره‌ های زمین» در ماه مبارک رمضان در استان فارس

روزبه گفت: پویش مردمی «ستاره‌ های زمین» با هدف ترویج و گسترش فرهنگ جلسات خانگی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدصالح روزبه»، امروز (پنج شنبه 11 فروردین) از ترویج و گسترش فرهنگ جلسات خانگی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پویش مردمی «ستاره‌ های زمین» با همین هدف با همت فعالان فرهنگی و قرآنی  و با همکاری ارگان ‌ها و نهادهای فرهنگی در بخش های میدانی و رسانه ‌ای در این ماه مبارک اجرا می شود.

دبیر جامعه قرآنی «عصر» استان فارس افزود: توسعه محافل انس با قرآن کریم مورد تاکید پیامبر (ص) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارد و در ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن باید شاهد رشد و برپایی بیشتر این محافل در تمامی عرصه ها و خانه ها باشیم.

وی اضافه کرد: در پویش جلسات خانگی قرآن کریم به خدمت ‌رسانی در حوزه محتوای، برگزاری دوره‌ های تربیت مربی، فروشگاه محصولات فرهنگی، طرح «عهد جمعی»، تولیدات رسانه ‌ای و اهدای پرچم متبرک جلسات خانگی قرآن کریم خواهد پرداخت و این پویش یک حرکت مردمی ملی برای فراگیر شدن گفتمان جلسات خانگی در سطح کشور به شمار می رود.

روزبه اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در پویش مردمی «ستاره‌ های زمین» می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه https://jkqk.ir/ مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: این پویش فرصتی برای آشنا کردن تمامی مردم با جلسه خانگی قرآن است و فرصت استفاده از تجارب توانمندی های قرآنی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند.

کد خبر 1161737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha