عملیات احداث باغ خانواده در تیران امسال آغاز می شود/ دیدارهای مردمی در مساجد

حجتی با اشاره به نیاز شهر به مجموعه تفریحی برای خانواده و بانوان گفت: عملیات احداث باغ خانواده در تیران امسال آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حسن حجتی« در نشست صمیمی با مردم تیران به دغدغه ای شهروندان در حوزه های مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس یک برنامه مشخص خدمات رسانی به مردم انجام می شود و طرح های شهری پیش خواهد رفت.

شهردار تیران افزود: برنامه افق 20 سال شهر تدوین و برای آن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدن به این نقطه تدوین و برنامه ریزی می شود.

 

وی با اشاره به نیاز به فضای سبز و محیط های فرهنگی و تفریحی در شهر گفت: عملیات احداث باغ خانواده در تیران امسال آغاز می شود که این مکان در اختیار بانوان به صورت اختصاصی در روزها و در ایام خاص نیز برای برنامه های خانوادگی خواهد بود.

حجتی اضافه کرد: باغ بانوان فعلی با کمبود فضا روبرو است و نیاز به محیط بزرگتری برای بانوان و تفریح و ورزش آنان است.

 

وی با اشاره به اینکه مطالعات آن در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بزودی کلنگ زنی آن انجام و عملیات اجرایی در محیطی بزرگ در شش ماهه دوم آغاز می شود.

شهردار تیران به کمبود اعتبارات اشاره کرد و اذعان داشت: همین کمبود بودجه و عدم تخصیص برخی از سرفصل های دولتی اداره شهر را با مشکل روبرو ساخته است.

 

دیدارهای مردمی در مساجد

 

وی گفتگو با مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را مهم دانست و تصریح کرد: این اقدام در مساجد و حضور ذر محلات مختلف توسط تیم شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر انجام می شود.

حجتی ادامه داد: پشتوانه مردمی نعمتی برای اداره شهر و کمک به رفع نیازها است که از آن استفاده می شود و مدیریت شهری آمادگی تعامل با نهادهای مختلف را برای مدیریت شهر دارد.

 

کد خبر 1161774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha