۱۲ فروردین ماه، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: ۱۲ فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

«دولت اسماعیل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: ۱۲ فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت است.

 

سرپرست فرمانداری شیروان خاطرنشان کرد: این روز بزرگ، روز به ثمر رسیدن نهال آزادی و عزت ملت غیور ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ بوده که توسط مردم کاشته شد و اکنون درخت تنومند انقلاب که حاصل خون هزاران شهید پاک در پای آن است تا همیشه تاریخ جریان دارد.

 

 

اسماعیل زاده عنوان کرد: ملت ایران در یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ محصول مبارزات انقلابی خود علیه نظام پلید پهلوی، یعنی تحقق شعار راهبردی و تاریخی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در معرض جهانیان قرار داد و در لبیک به ندای رهبر راستین و انقلابی خود، بر عزم و اراده پولادین در پیگیری آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و شهیدان گرانقدر نهضت اسلامی تأکید کرد.

 

 

وی اضافه کرد: در شرایطی که به تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) سال ۱۴۰۱؛ سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، امید است به فضل الهی و با همت و همدلی آحاد مردم عزیز و مسئولان، بالندگی و سربلندی روز افزون میهن اسلامی مان را با شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اتکا به تولید ایرانی و بومی و رونق آن شاهد باشیم.

 

 

 

کد خبر 1161792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha