اقتصاد باید روی کاکل تولید قرار گیرد/ باید دریافت مالیات از توده های مردم با آرامش و نرمش باشد

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه اقتصاد باید روی تولید بیاید، گفت: اقتصاد باید روی کاکل تولید قرار بگیرد، باید مالیات از توده های مردم با آرامش و لطافت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله«سیدکاظم نورمفیدی» در دیدار نوروزی مدیرکل مالیات گلستان و جمعی از معاونین گفت: مالیات یکی از منابع تأمین هزینه دولت هاست و همه کشورها این قانون را دارند و یک چیز قانونی و طبیعی است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: وقتی کسی در یک کشور زندگی می کند و از منافع آن کشور شامل آب، برق، گاز، انرژی و نیروی آن کشور استفاده می کند باید بداند که دولت ها برای آن زیاد هزینه می کنند و پرداخت مالیات یک امر طبیعی است.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم باید مالیات پرداخت کنند، ادامه داد: اگر مالیات ها در مسائل تولید بالا برود، تولید افت می کند.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: مقام معظم رهبری سالهاست بر مسئله تولید تاکید کردند و اقتصاد ما باید به کاکل تولید بچرخد و نه روی نفت.

وی گفت: سرمایه های موجود در کشور باید تبدیل به سرمایه شود و در این مورد تولید خیلی مهم است.


نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه اقتصاد باید روی تولید بیاید، افزود: اقتصاد باید روی کاکل تولید قرار بگیرد، باید مالیات از توده های مردم با آرامش و لطافت باشد.

 

وی تاکید کرد: باید از نظر فرهنگی مسئله پرداخت مالیات بین مردم جا بیفتد تا فرار مالیاتی نداشته باشیم.

 

آیت الله نورمفیدی توصیه کرد: در زمان دریافت مالیات با توده و عامه مردم، بازاریان و امثال آنها با نرمش و لطافت برخورد شود تا فرهنگ مالیات برای توده جامعه جا بیفتد و اثرگذار باشد.

 

وی افزود: با آنهایی که فرار مالیاتی دارند و بالاترین سودها را هم دارند باید برخورد کرد که در کل به اخذ مالیات می تواند کمک کند.

 

کد خبر 1161954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha