برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در بندر آستارا

حجت‌الاسلام حبیبی از برگزاری مراسم جزء‌خوانی و ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در بندر آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام«محمد مهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ماه رمضان مناسب‌ترین فرصت برای آشنایی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با قرآن و فرهنگ زندگی قرآنی است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: کسب تقوا و توشه آخرت مولفه اصلی روزه‌داری در این ماه پرفیض و پرخیر و برکت است.

 

وی از برگزاری مراسم جزءخوانی و ختم قرآن کریم در ماه رمضان در بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: مراسم جزءخوانی و ختم قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان با اجرای اساتید و قاریان برتر شهرستان در محل مصلی نماز جمعه و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: در این محافل نورانی حجت‌الاسلام جبرئیل ملکی، حجت‌الاسلام محرم فیضی،حجت‌الاسلام محمد سبلانی، سید اسغر حسینی، امید چالاک، سخاوت فضلی‌نژاد، جواد دارایی، سید عادل شبیبی، سینا هنری و محمد حبیب‌زاده به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: هدف از برگزاری این برنامه معنوی ترویج فرهنگ قرآنی، تشویق جوانان به امر قرائت و عمل به احکام نورانی قرآن کریم است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی در پایان از عموم اساتید، مربیان، قرآن آموزان، قرآن دوستان، مردم مومن و مذهبی شهرستان آستارا دعوت بعمل آورد در این مراسم پرفیض و معنوی شرکت کنند.

کد خبر 1162053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha