دومین مرحله ویژه برنامه قرار دوازدهم برگزار شد

حجت الاسلام میرزایی، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر ماه ویژه برنامه قرار دوازدهم با یاد و نام امام زمان (عج) دومین مرحله ویژه برنامه قرار دوازدهم در روز دوازدهم فروردین در کرمانشاه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام  مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : هدف از برگزاری این برنامه کمک به خانواده های نیازمنداست که در روز دوازدهم هر ماه با ارائه خدمات در حوزه محرومیت زدایی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه اجرا می شود.

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود:طرح قرار دوازدهم با ورود ماه مبارک رمضان این همت مضاعف را بشارت می‌دهد که با دعوت از خیرین خدمات بیشتری را برای نیازمندان داشته باشیم و منویات مقام معظم رهبری در زمینه مواسات و همدلی در دستور کار اوقاف قرار گرفته که در این طرح اجرا می‌شود.

 

 

وی خاطر نشلن کرد: این ویژه برنامه در روز دوازدهم فروردین ماه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و طبخ و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در آستان مقدس امامزادگان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا و توزیع شد.

 

 

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: ارزش این بسته ها۵ میلیارد ریال  است . این بسته ها از محل‌ عواید موقوفات استان کرمانشاه و کمک‌های مردمی تهیه شده است .

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه اظهار کرد: از اسفندماه ۱۴۰۰  طرح جدیدی با عنوان پویش «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام دوازدهم(عج) در سطح کشور راه‌اندازی شد. این طرح به نام و یاد امام زمان(عج) جهت دستگیری از افراد کم برخوردار برگزار شد و با توجه به اینکه کمک و دستگیری از همنوعان در دین اسلام همواره مورد تاکید بوده و با توجه به اینکه در آستانه ماه ضیافت الهی قرار داریم اهمیت این موضوع بیشتر نیز می‌شود.

 

 

کد خبر 1162147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha