فراخوان ثبت نام از ناشران فرهنگی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

نورمحمدی گفت: بخش نشر مکتوب و دیجیتال بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام ناشران علاقه‌مند به حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«مجتبی نورمحمدی» گفت: بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از تاریخ ۲۷ فرودین تا ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر قرآن وعترت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در فراخوان امسال از تمامی ناشرانی که آثار و تولیدات قابل توجهی در حوزه علوم قرآنی و عترت دارند دعوت به عمل می‌آید برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی، تا پایان سه شنبه این هفته با مراجعه به میدان بهارستان- ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی-طبقه دوم -اتاق ۲۳۴ خانم سلامتی و شماره تماس ۳۸۵۱۳۳۴۸ و یا در ساعات غیر اداری از طریق واتساپ به شماره ۰۹۰۳۳۱۶۳۶۶۳ نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: این ثبت نام هیچ گونه حقی را از حیث تخصیص غرفه برای ناشران ایجاد نمی‌کند و صرفا اعلام آمادگی ناشر برای حضور در نمایشگاه است.

کد خبر 1162162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha