نمایشگاه دستاوردهای قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های پرمحتوا با محوریت قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: نمایشگاه دستاوردهای قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» با حضور در نشست اداری هفتگی که یکشنبه ۱۴ فروردین در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد البرز برگزار شد گفت: اقدامات اولیه برای اعزام برترین های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که در محضر نماینده ولی فقیه در البرز در سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور یافتند، انجام می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: برنامه ریزی های لازم برای برپایی نمایشگاه قرآنی در استان البرز در حال انجام است که طی آن فرصتی نیز برای معرّفی دستاوردهای قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فراهم شده است. 

 

وی با اشاره به تفاهم نامه به عمل آمده توسط ستاد فهما استان البرز با صدا و سیمای استانی البرز بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه به عمل آمده، تلاش ها و برنامه های محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب برنامه صدا و سیمای استانی مستندسازی و پخش می شود. 

 

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا، بسیاری از برنامه های اجرایی و فرهنگی را به تعویق انداخت و یا مانع برپایی شد که یک مورد برپایی سفره افطاری است؛ تدابیری در نظر گرفته شده است که سفره افطاری ویژه فعالان مسجدی با رعایت قوانین بهداشتی برگزار شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: محتواسازی به منظور برپایی هرچه بهتر نمایشگاه دستاوردهای قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با همفکری و هم اندیشی کارشناسان مورد توجه است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1162177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha