۹۱۱ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

قنبریان با اشاره به نظارت و بازرسی اداره کل استاندارد بر ایمنی آسانسورها، گفت: در سال ۱۴۰۰ ، ۹۱۱ تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

«مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای استانداردسازی و اجرای آزمون های اولیه و ادواری آسانسورها در سال 1400، برای 398 مورد بازرسی اولیه و 508 مورد بازرسی ادواری، تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شد. 

 

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی (مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری هستند و موضوع لزوم اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری ها ابلاغ شده است. 

 

قنبریان بیان کرد: بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده، امسال نیز اجرای استاندارد مربوط به ایمنی آسانسورهای هیدرولیکی و پله های برقی نیز مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار می گیرد. 

 

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از اصالت تاییدیه ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن33238393 داخلی 143به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

کد خبر 1162214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha