مفاهیم قرآنی را در قالب‌های هنری و رسانه ای انتقال دهیم

مرادی با تاکید بر لزوم پرهیز از فعالیت‌های قرآنی تک بعدی گفت: اساتید و قرآن آموزان، مفاهیم قرآنی را در قالب‌های هنری و رسانه ای انتقال دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «امیرحجت مرادی» امروز(یک‌شنبه، ۱۴ فروردین) در آیین افتتاح دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه هفته قرآن و عترت ترویج مفاهیم قرآنی و آموزه‌های اهل بیت(ع) در قالب هنر است گفت: امروزه مهمترین ابزار برای انتقال مفاهیم بلند دینی در کنار سایر فعالیت‌های قرآنی، هنر و خلق آثار هنری با مضامین قرآنی است.

 

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان برگزاری هفته قرآن و عترت را عرصه‌ای جدید در فعالیت‌های قرآنی دانست و افزود: باید از ظرفیت رسانه‌ها و هنر در ترویج مفاهیم قرآنی و نهادینه کردن آن در جامعه بهره گیریم.

 

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از فعالیت‌های قرآنی تک بعدی اظهارکرد: باید با این نوع فعالیت‌ها، استعدادهای قرآنی جامعه در حوزه‌های مختلف را شناسایی کنیم. اساتید و قرآن آموزان، مفاهیم قرآنی را در قالب‌های هنری و رسانه ای انتقال دهند.

 

مرادی با اشاره به افتتاح دبیرخانه هفته قرآن و عترت در رشت از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خواست تا این دبیرخانه به صوت ثابت به فعالیت خود ادامه دهد تا آغازی برای مسیر پیشرو باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1162226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha