خادمیاران رضوی بابل بیش از ۴میلیارد تومان به نیازمندان خدمت کردند

جعفرزاده گفت: خادمیاران رضوی بابل طی سال گذشته بالغ بر۴میلیارد و ۱۷۵میلیون تومان به نیت امام رضا(ع) و تعجیل در فرج امام زمان(عج) به نیازمندان این شهرستان خدمت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمود جعفرزاده» امروز( ۱۴فروردین) در دیدار خادمیاران رضوی شهرستان بابل با آیت الله «رحیم توکل» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان بابل از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی دریغ نمی کنند.

مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل همچنین ضمن ارائه گزارش مختصری از چگونگی ارائه خدمات کانون های تخصصی و عمومی درراستای رفع آلام نیازمندان، افزود: کادرسازی، توانمندسازی، غنی سازی هر چه بیشتر چهارشنبه امام رضایی و مشاوره علمی، آموزشی و روانشناختی از اولویت های برنامه های کانون خدمت رضوی در سال 1401 می باشد.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی بابل طی سال گذشته بالغ بر۴میلیارد و ۱۷۵میلیون تومان به نیازمندان خدمت کردند، گفت: توزیع بسته های معیشتی،‌اجرای طرح«آقاحساب کردند»، توزیع نان متبرک، توزیع لوازم خانگی ضروری، اهدای جهیزیه به نوعروسان، دیدار و سرکشی با خانواده های معظم شهدا و عیادت از معلولین و جانبازان، بهسازی، احداث و تعمیر منازل مسکونی نیازمندان و... از جمله این خدمات ارائه شده است.


در ادامه آیت الله«رحیم توکل» ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته کانون های خدمت رضوی بابل به نیازمندان، بر تعامل، هم اندیشی و همکاری بیش از پیش برای حل مشکلات مردم تاکید کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر  کار برای خدا و با خلوص نیت باشد قطعا خدا کمک می‎کند و چون کارهای انجام شده منتسب به امام مهربانی حضرت رضا(ع) و با عنایت ویژه آن امام انجام می شود رحمت و برکت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

 

وی برلزوم استفاده از توان و ظرفیت جوانان برای رونق فعالیت های حوزه خادمیاری تاکید کرد و گفت: امید است با برنامه ریزی دقیق و شناسایی و رصد نیازهای مردم زمینه رفع آلام آنها به برکت همت والای خادمیاران رضوی فراهم شود.

 

 

کد خبر 1162258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha