ضرورت توجه به عمران و آبادی مساجد/ جوانان را به سمت مساجد جذب کنیم

حجت‌الاسلام نوروزپور با بیان اينکه باید برای عمران و آبادی مساجد بکوشیم تصریح کرد: لازم است مساجد تلاش خود را در راستای جذب جوانان افزایش دهند چرا که دشمن برنامه دارد با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، نسل جوان را نسبت به انقلاب و اسلام بدبین کنند.

«حجت‌الاسلام محمد نوروزپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: کمک به عمران و آبادی معنوی مساجد اقدام بسیار ارزشمندی است تا جوانان با قرآن، اهل بیت (ع) و معارف انقلاب اسلامی آشنا شوند.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اگر جوانان در مساجد حضور پیدا کنند و با علمای واقعی و انقلابی در مسیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در ارتباط باشند، عاقبت بخیر می‌شوند.

 

وی به بیان مطالبی در رابطه با نقش‌آفرینی شهدای مدافع پرداخت و اذعان کرد: شهدای مدافع حرم رشادت‌های فراوانی داشتند و جان خود را فدا کردند.

 

حجت‌الاسلام نوروزپور با بیان اينکه باید برای عمران و آبادی مساجد بکوشیم تصریح کرد: لازم است مساجد تلاش خود را در راستای جذب جوانان افزایش دهند چرا که دشمن برنامه دارد تا با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، نسل جوان را نسبت به انقلاب و اسلام بدبین کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین تأکید دارند که ما باید در همین خصوص دستاوردها واقعیت‌های اسلام و انقلاب را بیان کنیم و این یکی از وظایف مهم ما به حساب می‌آید.

 

کد خبر 1162268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha