لزوم حفظ شئونات ماه مبارک رمضان توسط رستوران ها و بیرون برهای فارس

صالحی گفت: استتار کامل برای رستوران ها و بیرون برهای فارس در ماه مبارک رمضان ضروری است و واحدهای متخلف و متظاهر به روزه خواری و تبلیغ غذا توسط اتحادیه رستوران ها و سفره خانه های سنتی فارس و اماکن پلمب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کورش صالحی»، امروز (یکشنبه 14 فروردین) با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران گفت: رستوران ها و سفره خانه های سنتی فارس در ایام ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب تا سحر اجازه فعالیت دارند.

مدیر دفتر اتحادیه رستوران ها و سفره خانه های سنتی فارس افزود: در ایام ماه مبارک رمضان۱۰ رستوران و سفره خانه سنتی،۳۵۰ بیرون بر و ۲۵۰ سالن غذاخوری و چلوکبابی فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: استتار کامل برای رستوران ها و بیرون برها در این ماه مبارک و رعایت شئونات اسلامی و شیوه نامه های بهداشتی ضروری است.

صالحی تاکید کرد: تظاهر به روزه خواری به هر شکلی و اعلام عنوان «غذا حاضر است» و یا هر تبلیغ غذا در جلوی مراکز بیرون بر یا رستوران ها تخلف است و واحد متخلف در این زمینه توسط اتحادیه رستوران ها و سفره خانه های سنتی فارس و اماکن پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به قیمت غذاهای سنتی در ایام ماه مبارک رمضان نیز بیان کرد: قیمت غذاهای سنتی به وزن کیفیت غذاها بستگی دارد و از تمام مردم و اصناف استان خواستار رعایت شئونات این ماه سراسر معنویت هستیم.

کد خبر 1162338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha