برگزاری طرح «میز خدمت مسجد محوری» در مناطق شهرداری شیراز به مناسبت ماه مبارک رمضان

جاویدی گفت: خدمت رسانی مطلوب به اهالی سومین حرم اهل بیت (ع) مورد تاکید شهردار شیراز است و طرح «میز خدمت مسجد محوری» همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا جاویدی»، امروز (دوشنبه 15 فروردین) با اشاره به برگزاری دیدارهای مردمی شهردار شیراز با شهروندان به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دیدار شهردار شیراز به مناسبت این ماه مبارک در فضای معنوی مسجد «الرضا (ع)»  خیابان «7  تیر» برگزار شد و به پرسش های شهروندان پاسخ داده شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: ارتباط مداوم مدیران شهری با شهروندان مورد تاکید شهردار شیراز قرار دارد و در این راستا برپایی میز خدمت به صورت مسجد محوری در اولویت قرار دارد که در ماه مبارک رمضان تداوم خواهد یافت.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی مطلوب به اهالی سومین حرم اهل بیت (ع) مورد تاکید شهردار شیراز است و مساجد فضای مطلوبی برای ملاقات های مردمی در محلات شهر هستند و طرح «میز خدمت مسجد محوری» همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مدیران شهری در مناطق 11 گانه شهرداری شیراز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

کد خبر 1162535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha