برپایی سفره  افطاری ساده به زائرین و مجاورین بقاع متبرکه اسلام آباد غرب

خسروانی پور، گفت: در راستای تعمیق معنویت و استفاده از فضای ماه مبارک رمضان، قرار است در جوار بقاع متبرکه شهرستان سفره افطاری ساده پهن و میزبان زائران و مجاورین بقاع باشیم.

حمید خسروانی پور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:در ماه رمضان خداوند متعال توفیق روزه‏دارى را به بندگانش داده است؛ «پس هر که ماه [رمضان‏] را درک کرد، باید روزه بگیرد.»

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب افزود: رمضان فصل بندگی بنده و خالق است؛ ماهی است که درهای آسمان به روی بندگان گشوده می‌شود و تا آخرین شب این ماه بسته نخواهد شد.

 

 

وی با اشاره به برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه خاطر نشان کرد: هر روز جز خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه ،اعزام روحانیون به بقاع متبرکه، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برنامه احیائ  وشب زنده داری شب های قدر ، برگزاری مراسم شهادت  ائمه اطهار در آستان مقدس امام زاده گان، برگزاری کلاس قرآن و روان خوانی  از مهمترین برنامه های ماه مبارک است.

 

 

خسروانی پور تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و و در راستای حفظ سلامت جان مردم تمامی مراسمات با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب  گفت: رمضان برترين ماه ها وماهى است كه به ميهمانى خدا دعوت شده ايد بنا براين با نيت هاى خالص و دلهاى پاك از خداوند بخواهيد تا شما را در روزه داشتن و تلاوت قرآن در اين ماه توفيق دهد.

کد خبر 1162539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha