هشتمین جشنواره لاله های باغ بوستان شهید چمران کرج آغاز به کار کرد

عبدالله پور با اعلام خبر آغاز به کار جشنواره لاله های باغ بوستان شهید چمران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان این جشنواره آغاز به کار کرد، جشنواره ای که میزان اعتبار برای کاشت آن سه میلیارد تومان است که با همت بخش خصوصی تأمین شد.

« حمیدرضا عبدالله پور» در جریان افتتاح بوستان شهید چمران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هشتمین جشنواره لاله های کرج از امروز دوشنبه ۱۵ فروردین میزبان شهروندان است. 

 

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: جشنواره لاله های باغ بوستان شهید چمران کرج میزبان علاقمندان به طبیعت و گل های زیبای لاله است.

 

وی با اشاره به اهمیت فراهم آوردن شرایط مناسب برای شهروندان به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادی بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان این جشنواره آغاز به کار کرد، جشنواره ای که میزان اعتبار برای کاشت آن سه میلیارد تومان است که با همت بخش خصوصی تأمین شد. 

 

وی ادامه داد: این جشنواره تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۳ از این مجموع طبیعی زیبا بازدید به عمل آوردند. 

 

عبدالله پور اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، جشنواره لاله طی ۲ سال گذشته برپا نشد و با توجه به کاهش این بیماری ویروسی این جشنواره بار دیگر برپا می شود. 

 

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: انتظار می رود با استقبال بیش از ۳۰۰ هزار نفر از این جشنواره رو به رو باشیم به ویژ] آنکه برنامه های جانبی این جشنواره در قالب نورافشانی در شب های ماه رمضان، برپایی کارگاه آموزش گل و گیاه، برپایی مسابقات شهروندی، نقاشی با موضوع گل و گیاه و ... از جمله ویژه برنامه های این جشنواره است. 

 

کد خبر 1162574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha