مراسم جزء خوانی روزانه در کانون ام ابیهای ملایر

ونائیان گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی روزانه با حضور اعضای کانون و خواهران علاقمند در این کانون برگزار می شود.

«زهرا ونائیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری  ام ابیها در مجموعه موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الزهرا فعالیت داد که این موسسه از سال 85 ثبت رسمی شده و کانون نیز دو سال بعد در ابن موسسه بیت الزهرا شکل گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه این کانون بیش از 300 نفر عضو فعال دارد گفت: برنامه های ابن مرکز بسیار گسترده است.

 

وی با اشاره به اینکه 26هر ماه بیش از یکصد بسته معیشتی از سوی این مرکز مردمی و با کمک خیرین در بین خانواده های زیر پوشش این مرکز  توزیع می شود افزود:برگزاری برنامه های مناسبتی در اعیاد و جشن ها، برنامه های عزاداری و.. در مناسبتهای مختلف و.. نیز از دیگر برنامه های این کانون و مرکز است.

ونائیان با اشاره به اینکه در ماه  مبارک رمضان نیز مراسم جزء خوانی روزانه ویژه خواهران را دراین کانون داریم گفت: همچنین نماز جماعت  نیز در ایام ماه مبارک رمضان در کانون برگزار می‌شود.

وی  اضافه کرد: برگزاری  سفره صلوات و سفره ویژه امام حسن در ماه رمضان، برگزاری مزاسم قرائت حدیث کسا ، زیارت عاشورا و.. نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از دیگر برنامه های کانون ام ابیها است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر  به برگزاری مراسم ولادت امام حسن مجتبی (ع) در  نیمه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این مراسم  با حضور اقشار مختلف مردم در فضای کانون و حسینیه بیت الزهرا(س) برگزار می شود.

وی همچنین برگزاری مراسم احیای شبهای قدر،  توزیع نذورات و غذای گرم  و ... را نیز از دیگر برنامه های این کانون در شبهای قدر برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1162697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha