تمامی ظرفیت‌ها برای اجرای فعالیت‌های دینی در ایام ماه مبارک رمضان استفاده شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: باید تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای فعالیت‌های دینی در ایام ماه مبارک رمضان استفاده شود.:

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در جلسه ستاد شئون فرهنگی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های ایام ماه مبارک باید با مشارکت ادارات و نهادهای مربوطه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها انجام شود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه باید مردم پای کار بیایند و در فعالیت‌های ایام رمضان حضور یابند، افزود: همه ما مسئولان موظفیم بسترهای خلاف را ببندیم و بدون برخورد با کسی زمینه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را فراهم کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام حاتمیان بزرگترین مشکل همه مسئولان را نگاه به سایر ادارات خواند و گفت: همه منتظریم دیگران قدم بردارند و یا کاستی‌ها را به گردن دیگران می‌اندازیم در حالیکه اگر هرکدام فعالیت و رسالت خود را انجام دهیم و دانش بنیان حرکت کنیم، کارها بخوبی پیش خواهد رفت.

 

 

وی افزود: مردم از بسیاری از خدمات و زحمات نیروی انتظامی بی‌خبرند و آگاهی چندانی از تلاش این مجموعه ندارند.

 

 

حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای  حفظ جان و مال مردم می‌کوشد، افزود: باید خدمات این مجموعه به مردم معرفی و اطلاع‌رسانی شود.

 

 

حجت‌الاسلام خسروی معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: مسائل فرهنگی مهمترین رکن جامعه اسلامی است و باید مباحث فرهنگی و ارزشی را به شیوه درست به جوانان ارائه دهیم.

 

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» افزود: معظم‌له همه را موظف به تحقق مقوله جهاد تبیین می‌داند و همه باید در هر صنف و مسئولیتی که هستند در این زمینه ورود کنند.

 

 

حجت‌الاسلام خسروی خاطر نشان کرد: باید در عرصه فرهنگ اثرگذار باشیم و بتوانیم زمینه حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی را فراهم آوریم.

 

 

احمدی از اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری سنندج نیز در این جلسه آمادگی فرمانداری سنندج برای بازدید از مساجد و اجرای موثرتر برنامه‌های ایام رمضان اعلام کرد و گفت: ارتباط مسئولان در مساجد و محلات زمینه جذب و گرایش مردم بویژه نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های دینی را فراهم خواهد کرد.

 

 

وی تصریح کرد: موفقیت همه ما در گرو انجام درست و به‌موقع کارهاست و باید هرکسی براساس مسئولیت و رسالت کاری خود موفق عمل کند.

 

 

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان نیز در این جلسه یادآور شد: باید فضای شهری، پارک‌ها و میادین عمومی شکل معنوی و در شان ایام ماه مبارک رمضان به خود گیرد.

 

 

وی اعلام کرد: باید با روزه‌خواری در ایام ماه مبارک رمضان برخورد شود و با انجام کار فرهنگی همه نهادهای مربوطه برای تحقق این مهم قدم بردارد.

 

 

خزاعی اجرای محفل قرآنی در یکی از پارک‌های شهر را عامل جذب مردم به سمت فعالیت‌های معنوی خواند و گفت: فعالیت‌های معنوی باید به بطن جامعه تزریق و برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان مردمی‌تر برگزار شود.

 

 

در این جلسه نمایندگان فرماندهی انتظامی سنندج و حوزه هنری نیز حضور داشتند و برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کردند.

کد خبر 1162713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha